سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 


» دانلود شو ماندی نایت راو به تاریخ 10 ژوئن 2013 :


 


در شو ماندی نایت راو این هفته که در تاریخ 10 ژوئن برگزار شد 8 مسابقه جذاب و دیدنی صورت گرفت . در مسابقه اول و در یک مسابقه بسیار زیبا تریپل اچ در مقابل کورتیس اکسل قرار گرفت . در مسابقه دوم این شو زیبا کین مقابل دین امبروز قرار گرفت . در مسابقه بعدی و سوم دمیز مقابل کودی رودز مسابقه داد . در مسابقه چهارم کریس جریکو در مقابل بیگ ای لنگستن قرار گرفت . در مسابقه پنجم انتونیو سزارو در مقابل سین کارا قرار گرفت . در مسابقه ششم و در یک مسابقه زیبا رندی اورتن مقابل رومن رینز قرار گرفت . در مسابقه هفتم این شو زیبا دنیل برایان در برابر ست رولنیز مسابقه داد . در مسابقه هشتم و اخرین مسابقه این شو آرتروث در برابر دمین ساندو قرار گرفت . شو ماندی نایت راو این هفته از هم اکنون در ادامه مطلب برای شما کاربران عزیز سایت بســتها قابل دریافت است .


 


» جهت دانلود شو راو این هفته به ادامه ی مطالب مراجعه کنید ...


نوشته شده در  سه شنبه 92/3/21ساعت  3:13 عصر  توسط ARDALANABASI 
  نظرات دیگران()

تلفن همراه: 09374971757 تلفن: 4463435 باتشکر اردلان عباسی


نوشته شده در  سه شنبه 92/3/21ساعت  2:53 عصر  توسط ARDALANABASI 
  نظرات دیگران()

باسلام خدمت شما عزیزان به سایت من خوش آمدید


نوشته شده در  دوشنبه 92/3/20ساعت  1:24 صبح  توسط ARDALANABASI 
  نظرات دیگران()


 


 || For the Past . Now and Future . AlicHawk Never Before Never Again ||


 


http://imgiran.com/images/yw3sblllaludpn7rv1p.png


 


» پایان دوران علیچ و بلک هاوک ( AlicHawk ) :


 


با سلام خدمت کلیه کاربران محترم وبسایت بـسـتها ! این پست از طرف بنده و محمدرضا منتشر میشه . هیچوقت رفیق نیمه راه نبودیم و الانم دوست نداریم که کاربرا یا سایر دوستان ما رو رفیق نیمه راه بدونن . از ابتدای فعالیتمون شروع میکنم . من و محمدرضا همیشه دو تا رفیق بودیم ، آرزو داشتیم که در زمینه ی رستلینگ با هم فعالیت کنیم تا بتونیم اون چیزی که همیشه تو ذهنمون می پروروندیم رو پیاده کنیم . به واسطه ی اتفاقاتی که در وبسایت بـسـتها رخ داد این موقعیت برای ما فراهم شد تا ترکیب AlicHawk رو بوجود بیاریم.


خدا رو صد هزار مرتبه شکر می کنم که با وجود تمامی فراز و نشیب ها موفق شدیم تمام کارایی رو که در ذهن داشتیم تو سایت پیاده کنیم ، اما بالاخره زمان اون رسیده که به کار خودمون در عرصه ی رستلینگ پایان بدیم . هممون اینو خوب می دونیم که اشخاص موندنی نیستن ولی خاطرات هیچوقت فراموش نمی شن ، امیدوارم تمام کاربرای بـسـتها خاطره ی خوبی از ما داشته باشن و همیشه به نیکی از ما یاد کنن . ما از فعالیت و خدمت رسانی به شما کاربران واقعا خوشحالیم ، و از اینکه تو این چند وقته تونستیم بهترین وبسایت رستلینگ در اختیار داشته باشیم به خودمون می بالیم . بستها بهترین نمی شد ، بنده هیچوقت علیچ نمی شدم ، محمدرضا هیچوقت بلک هاوک نمی شد مگر با حمایت و تشویق کاربرای این وبسایت. 


مثل شما بنده و محمدرضا هم علاقه ی به این خدافظی نداریم اما 100% همه شما با انواع مشکلات تو زندگی شخصیتون دست و پنجه نرم میکنید ! به شرایطی رسیدیم که امکان ادامه ی کار تو این وبسایت رو نداریم و الا ... ابدا علاقه ای به خداحافظی تو زندگیم نداشتم و نخواهم داشت ولی این جزء طبیعت زندگیه ، گاه گداری زندگی چربش خودشو نسبت به ما نشون میده اینم یه موردش می تونه باشه ، به هر حال هر اومدنی با یه رفتنی همراهه ! از تمام کاربرای سایت خواهش میکنم اگه ناراحتی از ما داشتن کنار بذارن ، بسته به شرایطی که درش قرار داشتیم صحبت هایی رو انجام دادیم که مورد پسند شما واقع نشده ، می دونم اینو ، اما به هر حال هر چی بود گذشت.


ما تمامی تلاشمون رو کردیم تا بستها رو به روزهای اوجش برگردونیم و این رویا سرانجام تحقق پیدا کرد آرزو میکنیم که بستها با قدرت به کار خودش ادامه بده حتی اگه AlicHawk ای در کار نباشه ! برای سایر نویسنده های سایت که در این چند وقته همه جوره ما رو کمک کردن آرزوی موفقیت در تمام زمینه ها رو دارم ، و می دونم که می تونن بستها رو تو اوج نگه دارن . خداحافظی واقعا سخته مخصوصا برای ما که با موفقیت بستها خوشحال شدیم و با مشکلاتش ناراحت ، اما امروز میخوایم برای همیشه باهاش خداحافظی کنیم امیدوارم بتونید شرایط ما رو درک کنید . واقعا سخته که بعد از این همه سال پرونده ی فعالیت خودمون تو این عرصه رو ببندیم ولی چه کنیم یواش یواش داریم به لغتای پایانی پرونده ی پستامون می رسیم . از همین جا به تمام کاربرای وبسایت بـسـتها قول میدیم که دیگه تو هیچ سایتی در هیچ زمینه ای فعالیت نکنیم تا به عهدمون با کاربران این وبسایت پایبند باشیم ، از امروز به بعد علیچ و بلک هاوک یه کاربر ساده و طرفدار همیشگی این سایت خواهند بود.


امیدوارم پر حرفی بنده رو ببخشید ، برای تمامی کاربرا آرزوی موفقیت می کنیم امیدوارم به حمایت خودشون از این وبسایت ادامه بدن تا دوستانمون بتونن با قدرت و انگیره به کارشون ادامه بدن . علیرضا چراغعلی و محمدرضا سیمین فر رفیق نیمه راه نبودن ، همونطور بدون هیچ چشم داشتی وارد این سایت شدیم ، بدون هیچ چشم داشتی ئم با دنیای رستلینگ خداحافظی می کنیم ، امیدوارم دعای خیر شما کاربرای محترم همیشه پشت سر ما و سایر زحمت کشای این وبسایت باشه . از این به بعد هر موقع که وارد این سایت بشیم فقط یه شعر تو ذهنمون میاد ! دلم برای تو تنگ است ... دلم برای تو تنگ است ... از دریچه هنوز به راه آمدنت به امید می نگرم ، تو ای سخاوت لبریز ابرهای بهار و تو ای نهایت خوبی ، چگونه با تو بگویم دلم برای تو تنگ است ... دلمون برای شما و در و دیوار این سایت تنگ میشه ، خدانگهدار همگی. 


نوشته شده در  دوشنبه 92/3/20ساعت  1:22 صبح  توسط ARDALANABASI 
  نظرات دیگران()



» دانلود مسابقات جذاب Ufc ON Fuel به تاریخ 8 ژوئن 2013 :


 


نام : Ufx ON Fuel


 


انتشار توسط : Espn HD Channel


 


تاریخ انتشار 8 ژوئن 2013


 


زبان : انگلیسی


 


فرمت : Mp4


 


نام ریلیز : Sir Paul


 


حجم ویدئو : 1.3 گیگابایت


 


زمان ویدئو : 2 ساعت و 30 دقیقه


 


توضیحات :


 


» جهت دانلود این مسابقات زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید ...


نوشته شده در  دوشنبه 92/3/20ساعت  12:23 صبح  توسط ARDALANABASI 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نتایج payback
ترفند های جالب ویندوز
ترفند های خواندنی
کد تقلب
آشنایی با بلوتوث و نوع کارآن
رتبه
[عناوین آرشیوشده]